Podmienky a spôsob rezervácie platné do 31.05.2020.
Súhlasím s obchodnými podmienkami a so spracovaním dát v zmysle platných právnych predpisov o ochrane osobných údajov.
Úhradu možno realizovať:
Objednávateľ má právo na zrušenie rezervácie, akceptované je storno prijaté písomne (e-mailom na rezervacie@travelguide.sk), cez pracovné dni (pondelok-piatok do 08:00 - 16:00 hod., okrem sviatkov). Neskoršie zaslané storná sú akceptované tiež, avšak sa považujú za prijaté nasledovný pracovný deň o 08:00 hod. V prípade zrušenia rezervácie rezervačná centrála má právo na účtovanie príslušného stornopoplatku.
Väčšina zaslaných ponúk zahŕňa individuálne alebo zvýhodnené stornopodmienky, ktoré sú uvedené v kalkulácii pobytu.
V prípade, že kalkulácia nezahŕňa špeciálne alebo zvýhodnené stornopodmienky, platia štandardné stornopodmienky, nasledovne:
Deň nahlásenia storna |
Storno poplatok |
30 a viac dní pred nástupom |
15 % z ceny objednaných služieb (min. 10 €/ os.) |
29 - 20 dní pred nástupom |
40 % z ceny objednaných služieb (min. 10 €/os.) |
19 až 8 dní pred nástupom |
65 % z ceny objednaných služieb (min. 10 €/os.) |
7 a menej dní pred nástupom |
100 % z ceny objednaných služieb (min. 10 €/os.) |
Deň nahlásenia storna |
Storno poplatok |
61 a viac dní pred nástupom |
120 € / skupina - manipulačný poplatok |
60 - 40 dní pred nástupom |
25% z ceny objednaných služieb (min. 120 €) |
39-15 dní pred nástupom |
50% z ceny objednaných služieb (min. 120 €) |
14-8 dní pred nástupom |
75% z ceny objednaných služieb (min. 120 €) |
7 a menej dní pred nástupom |
100% z ceny objednaných služieb |
Preplatok – uhradená suma krátená o stornopoplatok – sa vracia bankovým prevodom. Klientom, ktorí uhrádzali platobnou kartou sa preplatok bude vracať v prospech účtu, ku ktorému bola platobná karta vydaná.
1. Rezervačná centrála sa zaväzuje poskytnúť klientovi súčinnosť pri vybavení storna čerpania služby. V prípade storna služby je rezervačná centrála povinná vrátiť klientovi poskytnutú platbu zníženú o storno poplatok až momentom, keď tieto finančné prostriedky obdrží od poskytovateľa služby, pokiaľ už boli poskytovateľovi služby uhradené. Ak nie je dohodnuté inak, a ak sa s klientom inak nedohodneme, platí storno poplatok podľa vyššie uvedených podmienok.
2. Rezervačná centrála nezodpovedá za poskytnuté ubytovanie a služby v klientom vybranom ubytovacom zariadení.
3. Rezervačná centrála nezodpovedá ani za žiadne finančné, ani iné straty spôsobené nedodržaním podmienok poskytnutia služieb deklarovaných na jeho stránkach alebo na stránkach poskytovateľov služieb.
4. V prípade, že pri ponuke služieb je ako poskytovateľ služieb uvedená rezervačná centrála, je klient povinný reklamovať služby a pobyt u rezervačnej centrály a to pri nástupe na pobyt, počas jeho trvania alebo najneskôr 14 dní od skončenia trvania pobytu. Kontaktné údaje pre reklamácie sú uvedené v e-mailovej komunikácii a v ubytovacom poukaze, vouchery, ktoré klient obdrží po celkovej úhrade pobytu.
5. Ak si klient neuplatní reklamáciu v stanovenej lehote a spôsobom podľa predchádzajúcich viet, jeho práva na uplatnenie reklamácie zanikajú.
6. Rezervačná centrála je povinná vybaviť reklamáciu podľa bodu 4. do 30 pracovných dní od jej doručenia.
7. V prípade, že klient nie je spokojný s vybavením reklamácie predávajúcim, alebo sa klient obrátil na predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nie je spokojný so spôsobom, akým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má klient právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej doručenia, má klient právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je "Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27", resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom na Ministerstve hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Klient je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov.
Sme tu pre Vás cez pracovné dni: pondelok – piatok (okrem sviatkov)
08:00 – 17:00 hod.
a často aj dlhšie ☺
Cestovná agentúra HEPEX – SLOVAKIA spol.s r.o.
Rozmarínová 22., Komárno 945 01
tel./fax: +421 35 7713 146
e-mail: rezervacie@travelguide.sk